نگارش متون و اسناد حقوقی

مشاوره حقوقی کلینیک حقوقی دانشگاه فردوسی مشهد

 مشاوره آنلاین کلینیک حقوقی دانشگاه فردوسی مشهدسامانه مشاوره آنلاین کلینیک حقوقی دانشگاه فردوسی مشهد  آغاز به کار کرد. این سامانه نخستین سامانه ارائه خدمات تخصصی و با کیفیت حقوقی به صورت کاملا آنلاین است که پس از ماه ها برنامه ریزی کار خود را شروع کرده است.

 

سامانه مشاوره آنلاین کلینیک حقوقی دانشگاه فردوسی مشهد

 

 

مهم ترین هدف این سامانه ارائه خدمات حقوقی با کیفیت، تخصصی و کامل به عموم شهروندان است. خدمات سامانه مشاوره آنلاین در دو بخش ارائه شده است:

بخش نخست، سامانه مشاوره حقوقی آنلاین

در این سامانه امکان طرح سوالات مختلف حقوقی در زمینه های مختلف توسط شهروندان مهیا شده است. برای طرح دقیق تر سوال امکان بارگذاری اسناد و مدارک نیز در سایت پیش بینی شده است. پس از طرح سوال، طی 24 ساعت کاری، سوال از سوی استادان حقوق دانشگاه فردوسی مشهد در زمینه تخصصی سوال بررسی و جواب کامل به سوال در سامانه بارگذاری خواهد شد. با طرح سوال در سامانه مشاوره حقوقی آنلاین دانشگاه فردوسی مشهد، اطمینان خاطر خواهید داشت که سوال شما، توسط یکی از اساتید حقوق دانشگاه فردوسی مشهد که دارای تجربه بالای وکالت یا قضاوت بوده مورد بررسی قرار گرفته و پاسخ حرفه ­ای، دقیق و کامل خود را دریافت کرده ­اید.

استفاده از این سامانه علاوه بر صرفه جویی در زمان، به لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه است، چرا که هزینه مشاوره آنلاین حقوقی، 60 درصد کمتر از مشاوره حضوری تعیین شده است. (هزینه مشاوره حضوری در هر نیم ساعت 100 هزار تومان و هزینه طرح سوال در سامانه مشاوره آنلاین 38 هزار تومان تعیین شده است).

بخش دوم، نگارش متون و اسناد حقوقی

در این بخش خدمات تخصصی نگارش متون و اسناد حقوقی انجام می ­شود. در زندگی روزمره، هر از گاهی نیاز به متون و قراردادهای حقوقی مانند مبایعه ­نامه، اجاره ­نامه، استخدام کارمندان، فسخ قرارداد، مشارکت در ساخت و ... هستیم. دریافت مشاوره حقوقی و استفاده از خدمات یک وکیل متخصص و استاد حقوق دانشگاه، زمینه را برای بسیاری از مشکلات و چالش­ های حقوقی در آینده از بین خواهد برد.

همچنین در صورتی که قرار به پیگیری رسمی مشکلات و اختلافات حقوقی باشد، با استفاده از این سامانه می­ توانید، متن اظهارنامه، دادخواست، شکوائیه، درخواست، لایحه دفاعیه، تجدیدنظر خواهی و دیگر درخواست­ های خود از دادگاه و مراجع قضایی را به صورت کاملا حرفه ­ای، تخصصی و فنی تهیه کنید.

با توجه به بالا بودن نسبی حق ­الوکاله وکلای خوب، استفاده از خدمات نگارشی که توسط استادان حقوق دانشگاه و دارای سوابق حرفه ­ای وکالت به انجام رسیده می ­تواند تا حدی جایگزین نیاز شما به وکیل در دادگاه شود. این مسئله به خصوص در پرونده ­هایی که توجیه اقتصادی برای اخذ وکیل حرفه ­ای ندارد، کاملا راه گشا خواهد بود.

شیوه کار در این سامانه به این شکل است که شما درخواست ابتدایی خود به همراه کلیه مدارک و منضمات درخواست خود را در سامانه بارگزاری کرده و هزینه ­ای را به صورت علی الحساب برای بررسی مقدماتی پرداخت می­کنید. با توجه به متنوع بودن و متفاوت بودن نیازهای نگارشی، درخواست شما بررسی و هزینه نهایی اعلام خواهد شد. پس از پرداخت هزینه، می­توانید ضمن یک تماس تلفنی و مشاوره تلفنی رایگان، توضیحات اضافی در خصوص درخواست خود را ارائه کنید. همچنین امکان ارسال مدارک بیشتر در صورت اعلام نیاز کارشناس مربوطه وجود خواهد داشت.

در کنار تمام این موارد، در صورتی که احساس نیاز برای مشاوره حضوری یا استفاده از خدمات وکالت دادگستری کردید، می ­توانید روزهای شنبه تا چهارشنبه، ساعت 16 الی 20 در کلینیک حقوقی دانشگاه فردوسی مشهد، حضور بهم رسانید. بهتر آن است که قبل از مراجعه حضوری، از طریق تلفن 3880 3880 وقت مشاوره خود را رزرو کنید. همچنین می ­توانید از طریق تلفن همراه 09154003880 سوالات خود در خصوص کلینیک حقوقی و سامانه مشاوره آنلاین را مطرح کنید.

{jcomments on}

15 استادان عضو کلینیک
219 مجموعه تجربه قضایی و وکالت
312 تعداد مقالات
45 تعداد کتاب